Шта да радим са нежељеним ефектима?

Из САД-а: Могу ли дијететски минерални суплементи попут калијума и / или магнезијума (или било чега другог) смањити усамљену нежељену реакцију укочености мишића коју имам на дневних 20 мг Латуде. То је сјајан лек за то што треба да радим, али имам укоченост. У почетку ме укоченост престала да идем у теретану па сам се угојила. Али када сам схватила да бол не постаје све гора и постајала сам дебља, вратила сам се у теретану. У основи се осећам као да радим 24/7 чак и кад нисам. Повремено сам узимао ибупрофен због болова, али не често. Био сам на Латуди око 6 месеци; одмах приметио бол.

Моја психа је рекла да је то само нуспојава; произвођач лекова није имао увид.Дакле, ДА ЛИ је НЕКО пронашао природни лек за ублажавање овог досадног нежељеног ефекта? Није довољно да ме натера да зауставим лек, али било би лепо кад би се бол могла смањити. (Уопште, пијем пуно воде; левотироксин се узима 40 мг дневно).


Одговорио др Марие Хартвелл-Валкер дана 28.09.2018

А.

Хвала вам на писању. Постављате важна питања. Али ми нисмо лекари, па нисмо у могућности да одговоримо. Могу само да предложим да ако нисте задовољни одговорима које вам даје ваш психијатар, потражите мишљење другог психијатра. Такође предлажем да разговарате са својим лекаром. Могуће је да су ваши симптоми споредни ефекат Латуде. Такође је могуће да сте случајно развили медицински проблем који нема никакве везе са лековима.

Наставите даље. Ако је то нежељени ефекат Латуде, мораћете да процените да ли је корист коју добијате од ње вредна нелагоде. Ако постоји медицинско питање, морате знати - и научити шта треба радити.

Желим ти добро.
Др. Марие